Cukormentes étrend

Így iktasd ki a cukrot az étrendedből | Well&fit

A magas cukor-tartalmú ételek egészséges alternatívára történő cseréje segíthet abban, hogy az összes nélkülözhetetlen vitamin hoz és ásványi anyaghoz hozzájussunk hozzáadott kalória nélkül.

glikémiás index táblázat béres

Érdemes elsőként a legnyilvánvalóbb cukorforrások megszüntetésével kezdeni. Az emberek könnyen elkerülhetik a süteményeket, például tortákat, muffinokat és pogácsákat.

Sokkoló adat: egy átlagos felnőtt naponta kb. Háromszor annyit, mint amennyi ajánlott.

A cukorkák és a cukros italok eltávolítása szintén kiváló választás lehet a kezdéshez. Érdemes csökkenteni a kávé hoz vagy teához hozzáadott cukor és tejszín mennyiségét is, felkészülve arra, hogy egy idő utána egyáltalán ne használj semmit.

modern módszerek a cukorbetegség kezelésében

Ha fokozatosan térsz át cukormentes étrendre, akkor a szájpadlásod folyamatosan szokik át a cukormentességre, így később kevésbé valószínű, hogy vágyni fogsz a cukorra. A termékcímkék elolvasása segíthet azonosítani az elkerülendő cukortípusokat. A cukornak sok neve van, és sokféle szirupban és koncentrátumban találhatjuk meg.

sah. cukorbetegség kezelése

Az cukormentes étrend legalább 61 különböző néven szerepelhet a cukor. A leggyakoribbak a következők: nádcukor kukorica szirup vagy magas fruktóztartalmú kukoricaszirup párolt nádlé.

diabétesz kezelésében sikeresen

Lehet, hogy érdekel